+420 722 586 460 (PON - PÁ, 9 - 15 hod.)

Jak zboží vrátit?

Reklamační asistent - Packeta.cz (Zásilkovna)

Na balík nalepte štítek, který byl součástí emailu o odeslání Vaší zásilky. Štítek na vrácení můžete také vystřihnout z dodacího listu, který byl v zásilce spolu se zbožím. Následně je třeba štítek nalepit na balík s vráceným zbožím a předat jej (nejblížší pobočky ve vašem bydlišti ZDE). Vrácení přes službu Packeta/Zásilkovna je zdarma. 

Zásilkovna


Zásilkovna

Vrácení prostřednictvím PPL

Pokud si přejete vrátit zboží zpět prostřednictvím služby PPL, jednoduše vyplňte svou objednávku ZDE (jako dodací adresu prosím uveďte V a E, s.r.o, PPL depo 08, Tečovská 1292, 763 02 Zlín-Malenovice). Zboží zabalte a odneste ho na nejbližší PPL parcelshop (seznam parcelshopov: ZDE) Tato služba je zpoplatněna částkou 99 Kč.
Kurýr až k Vám domů? Žádný problém! Za 60 Kč navíc si můžete objednat kurýra přímo na Vaši adresu a balíček mu předat. Kurýr na Váš balíček nalepí štítek a postará se o bezpečnou přepravu.

PPL


PPL

Nevyhovuje Vám žádný z těchto způsobů pro vrácení?

Zboží můžete odeslat přímo na adresu našeho sídla na Slovensku. Adresa pro vrácení je:

V a E, s.r.o,
Karpatská 2260/21,
Svidník, 089 01,
Slovensko.

Nenech si nic ujít!

Přihlaste se k odběru newsletteru a my Vám budeme posílat aktuální slevy a novinky

Vaše e-mailová adresa je u nás v bezpečí, přečtěte si naše podmínky zpracování osobních údajů.
  • Doprava zdarma (nad 2199 Kč)

  • Rychlá dodací lhůta (1-2 dnů)

  • Vrácení zboží (do 14 dnů)