+420 722 586 460 (PON - PÁ, 9 - 15 hod.)

Jak zboží vrátit?

Zaslání zboží je rychlé a bezproblémové. Nabízíme Vám několik způsobů, které pro Vás budou jednoduché a zároveň levné.

Reklamační asistent - Zásilkovna.cz

Na balík nalepte štítek, který byl součástí emailu o odeslání Vaší zásilky. Pokud nemáte možnost vytisknout si štítek doma, můžete přijít přímo na pobočku Zásilkovny, kde Vám ho rádi vytisknou. Následně je třeba štítek nalepit na balík s vráceným zbožím a předat jej (nejblížší pobočky ve vašem bydlišti ZDE). Vrácení přes službu Zásilkovna je zpoplatněno poplatkem 65 Kč, který Vám bude odečten při vrácení peněz za vrácené zboží.

zasielkovana


Vrácení prostřednictvím PPL

Pokud si přejete vrátit zboží zpět prostřednictvím služby PPL, jednoduše vyplňte svou objednávku ZDE (jako dodací adresu prosím uveďte V a E, s.r.o, PPL depo 08, Tečovská 1292, 763 02 Zlín-Malenovice). Zboží zabalte a odneste ho na nejbližší PPL parcelshop (seznam parcelshopov: ZDE) Tato služba je zpoplatněna částkou 89 Kč.
Kurýr až k Vám domů? Žádný problém! Za 60 Kč navíc si můžete objednat kurýra přímo na Vaši adresu a balíček mu předat. Kurýr na Váš balíček nalepí štítek a postará se o bezpečnou přepravu.

PPL


PPL



Nevyhovuje Vám žádný z těchto způsobů pro vrácení?

Zboží můžete odeslat přímo na adresu našeho sídla na Slovensku. Adresa pro vrácení je:

V a E, s.r.o,
Karpatská 2260/21,
Svidník, 089 01,
Slovensko.

Nenech si nic ujít!

Přihlas se k odběru newsletteru a my Vám budeme posílat aktuální slevy a novinky

Vaša e-mailová adresa je u nás v bezpečí, prečítajte si naše podmienky zpracovania osobních údajů.
  • Doprava zdarma (nad 1900 Kč)

  • Rychlá dodací lhůta (1-2 dnů)

  • Vrácení zboží (do 14 dnů)