+420 722 586 460 (PON - PÁ, 9 - 15 hod.)

Jak zboží vrátit?

Reklamační asistent - Zásilkovna.cz

Na balík nalepte štítek, který byl součástí emailu o odeslání Vaší zásilky. Štítek na vrácení můžete také vystřihnout z dodacího listu, který byl v zásilce spolu se zbožím. Následně je třeba štítek nalepit na balík s vráceným zbožím a předat jej (nejblížší pobočky ve vašem bydlišti ZDE). Tato služba je zpoplatněna částkou 45 Kč.

Zásilkovna


Zásilkovna

Vrácení prostřednictvím PPL

Pokud si přejete vrátit zboží zpět prostřednictvím služby PPL, jednoduše vyplňte svou objednávku ZDE (jako dodací adresu prosím uveďte V a E, s.r.o, PPL depo 08, Tečovská 1292, 763 02 Zlín-Malenovice). Zboží zabalte a odneste ho na nejbližší PPL parcelshop (seznam parcelshopov: ZDE) Tato služba je zpoplatněna částkou od 65 Kč.
Kurýr až k Vám domů? Žádný problém! Za 60 Kč navíc si můžete objednat kurýra přímo na Vaši adresu a balíček mu předat. Kurýr na Váš balíček nalepí štítek a postará se o bezpečnou přepravu.

PPL


PPL

Nevyhovuje Vám žádný z těchto způsobů pro vrácení?

Zboží můžete odeslat přímo na adresu našeho sídla na Slovensku. Adresa pro vrácení je:

V a E, s.r.o,
Karpatská 2260/21,
Svidník, 089 01,
Slovensko.

Nenech si nic ujít!

Přihlaste se k odběru newsletteru a my Vám budeme posílat aktuální slevy a novinky

Vaše e-mailová adresa je u nás v bezpečí, přečtěte si naše podmínky zpracování osobních údajů.
  • Doprava zdarma (nad 2199 Kč)

  • Rychlá dodací lhůta (1-2 dnů)

  • Vrácení zboží (do 14 dnů)