Jak zboží vrátit?
Reklamační asistent - Packeta.cz (Zásilkovna)
Na balík nalepte štítek, který byl součástí emailu o odeslání Vaší zásilky. Štítek na vrácení můžete také vystřihnout z dodacího listu, který byl v zásilce spolu se zbožím. Následně je třeba štítek nalepit na balík s vráceným zbožím a předat jej (nejblížší pobočky ve vašem bydlišti ZDE). Vrácení přes službu Packeta/Zásilkovna je zdarma.


Vrácení prostřednictvím PPL
Pokud si přejete vrátit zboží zpět prostřednictvím služby PPL, jednoduše vyplňte svou objednávku ZDE (jako dodací adresu prosím uveďte V a E, s.r.o, PPL depo 08, Tečovská 1292, 763 02 Zlín-Malenovice). Zboží zabalte a odneste ho na nejbližší PPL parcelshop (seznam parcelshopov: ZDE) Tato služba je zpoplatněna částkou 99 Kč.
Kurýr až k Vám domů? Žádný problém! Za 60 Kč navíc si můžete objednat kurýra přímo na Vaši adresu a balíček mu předat. Kurýr na Váš balíček nalepí štítek a postará se o bezpečnou přepravu.

Nevyhovuje Vám žádný z těchto způsobů pro vrácení?
Zboží můžete odeslat přímo na adresu našeho sídla na Slovensku. Adresa pro vrácení je:
V a E, s.r.o,
Karpatská 2260/21,
Svidník, 089 01,
Slovensko.
Nenech si nic ujít!
Přihlaste se k odběru newsletteru a my Vám budeme posílat aktuální slevy a novinky
Vaše e-mailová adresa je u nás v bezpečí, přečtěte si naše podmínky zpracování osobních údajů.-
Doprava zdarma (nad 2199 Kč)
-
Rychlá dodací lhůta (1-2 dnů)
-
Vrácení zboží (do 14 dnů)